Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 14:06 - От Първо лице
Автор: ngrigorov2010 Категория: Новини   
Прочетен: 569 Коментари: 0 Гласове:
1



 
  • ·        Възприемам кметските избори като отговорност. Лична, защото заставам с името си в надпреварата. И партийна, защото представлявам най-старата българска партия.  По отношение на първото – възпитан съм така, че да държа най-много на името си и нито една цел не може да ме накара да го поставя на карта. Второто – никога не съм членувал в друга партия, освен в БСП. За мен БСП са хората в нея – не само от Габрово, а и от Враниловци, Жълтеш и Гъбене... Това прави отговорността ми многократно по-голяма.
  • ·        Не съм човек, който е избран, за да обслужи нечии интереси. Зад мен стоят истински хора, които искат от местната власт грижа, а не управници, които обещават, а после си заминават.
  • ·        Заставам пред габровци с чиста съвест. Държа на думата си – проблемите, които ясно заявих, че ще реша са съобразени със съкратените срокове на следващия кметски мандат.
  • ·        Погледнете дългите програми на моите опоненти. Едва ли когато останат насаме със съвестта си ще признаят, че могат да свършат обещаното за година и половина. Направих обратното – подчиних цялата си кампания не на плакатни и словесни битки, а на срещи с хората. Който иска да управлява, нека не се крие далеч от кварталите и селата на общината.
  • ·        Попитах гражданите кои са най-важните приоритети за развитието на общината. Гласът на 600-те души, които попълниха моята анкета е много по-важен от безсмислената конфронтация с опонентите в надпреварата.
  • ·        За мен Габрово не е проект с начална и финална дата на изпълнение. Аз оставам тук и след изборите, независимо в какво качество и смятам, че живея в град със 150-годишна история, а не в проект, собственост на някоя партия.


Тагове:   лице,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ngrigorov2010
Категория: Новини
Прочетен: 51937
Постинги: 42
Коментари: 10
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930